Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : КРАКА

Клякане с тежест на гърди

Please enable Flash

КЛЯКАНЕ С ТЕЖЕСТ НА ГЪРДИ

Изходна позиция. Заста­нете с изправени гърди и глава, ръцете опънати напред и щангата поставе­на върху горната част на раменете. Дръжте гръбнака в неутрална позиция и стъ­палата разтворени малко повече от широчината на раменете.

Действие. Стегнете таза и свийте коленете, като държите гърдите и главата нагоре, а гръбнакът изпъ­нат. Спуснете таза, докато горната част на краката и таза застанат успоредно на пода. Главата и гръбнакът трябва да са под ъгъл 45° спрямо пода. Ръцете може или да са опънати напред, или свити и хванали здраво лоста на щангата, за да не се изплъзне.

Двигателен път. Спуснете се право надолу и се изтлас­кайте право нагоре. Изтлас­квайки се от коленете, тазът и раменете се движат нагоре едновременно.

Стабилизиарайте, като:

-опъвате раменните лопатки назад, държите корема стег­нат, а коленете успоредни и над стъпалата.

Старайте се:

-да се навеждате и изправяте бавно и постепенно;
-щангата да не се мести от вертикалната линия, докато се спу­ска надолу;
-стъпалата да не се движат и петите да не се повдигат.

Избягвайте:

-да свивате коленете извън линията над пръ­стите на краката;
-лактите ви да падат надолу; дръжте тях и горната част на ръцете успоредни на пода постоянно;
-да изпъвате главата напред или да повди­гате раменете и лопат­ките.

Най-добро за:

-двуглав бедрен мускул
-дълъг гръбначен мускул
-голям седалищен мускул
-прав бедрен мускул
-широк междинен бедрен мускул
-латерален бедрен мускул
-междинен бедрен мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Подарили на една мутра златен Ролекс. Когато му връчили подаръка, той го харесал, но казал, че не го разбира. Обяснили му, че всъщност много лесно се познава часът - когато двете стрелки са горе е дванадесет, а когато са долу е шест и половина. На другият ден мутрата стои на улицата и чака шефа си. Покрай него минава едно момиченце и го пита:
- Чичко, колко ви е часа?
Мутрата с тежък замах поглежда блестящия си часовник, замисля се и казва:
- Рано е да се каже...
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5450s