Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Кофички на успоредка с широк хват и наклон на тялото напред

Please enable Flash

Изходна позиция. С крака върху степен­ките стиснете здраво ръкохватките и изпъ­нете напълно ръцете. Дланите ви трябва да са близо до ханша, а торсът да е леко наве­ден напред. Раменете да са опънати надолу и далеч от ушите, а гърбът да е в неутрал­на позиция.

Действие. Спуснете тялото надолу, докато горната част на ръцете стане успоредна на пода. Коленете трябва да са леко зад бедрата, а гърдите малко пред тях. Върнете в изходна позиция, като изпънете лактите.

Двигателен път. Докато торсът се спуска плавно надолу, има лек наклон назад от коленете; цен­търът на тежестта слиза право надолу.

Стабилизирайте, като:

-леко извиете долната част на гърба и я дър­жите стегната по време на движението;
-поставите лактите точно над китките;
-държите брадичката изправена и погледът право напред.

Старайте се:

-торсът да се накла­ня напред, когато се спускате надолу.

Избягвайте:

-да гледате надолу;
-да премествате лакти­те на позиция, която не е точно над дла­ните
.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-голям гръден мускул
-преден зъбчат мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Малко момченце пита приятелчето си:
- Пешко, твойте родители плашат ли се от анимационните филмчета, бе?
- Не, разбира се.
- А моите се плашат, щом почне някое анимационно филмче и бягат в спалнята, завиват се през глава и се тресат от страх!


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4770s