Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : КОРЕМНА ПРЕСА

Повдигане на краката от стойка

Please enable Flash

Изходна позиция. Увиснете като се хванете здраво за подходящ по височина лост или уред. Изпънете торсът, краката и тазът.

Действие. Внимателно издърпайте бедрата нагоре към гърдите, като се свивате в таза и изпънете гръдния кош. Върнете в изходна позиция с бавни контролирани движения. Издишайте, докато се повдигате, и вдишайте, като се връщате в изходна позиция.

Двигателен път. Торсът леко се завърта, когато бедрата се сгъват нагоре и ръцете остават неподвижни. Центърът на тежестта не се премества съществено.

Стабилизирайте, като:

-държите ръцете изпънати и неподвижни;
-държите краката успоредни.

Старайте се:

-коленете ви да се свият, когато горната част на краката се повдигне (долната част на краката остава вер­тикална);
-краката да се вдигат нагоре заедно.

Избягвайте:

-да се усуквате;
-да движите таза назад.

Най-добро за:

-хълбочен мускул
-хълбочно-поясен мускул
-прав коремен мускул
-прав бедрен мускул
-опъвач на бедрената фасция






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Двама борци се учат на културни обноски и се качват в такси.
Десет минути учтиво си отстъпват място в колата, а после разговарят:
- Ах, да знаеш какво ми се случи днес! Като си погледнах вратовръзката видях иглата изкривена на 45 градуса, а кърпичката ми беше с два сантиметра по-ниско в джобчето!
- Аз пък, докато си бърках чая два пъти ударих с лъжичката по чашата.
Шофьорът се обърнал към превъзнасящите се борци и казал плахо:
- Момчета, нали ще ме извините, че съм с гръб към вас?


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6192s