Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Лицеви опори (Push-ups)

Please enable Flash

Изходна позиция. Легнете плътно на земята с лице надолу. Поставете дланите леко отстрани на раменете, като пръстите ви са успоредни на линията на тялото. Лактите ви трябва да са под ъгъл 45 ‘ спрямо торса. Стъпете върху пода с пръстите на краката.

Действие. Издигнете краката и таза от пода. Долната част на гърба трябва да се извие леко. Опънете ръцете, като натискате върху пода. За да се върнете обратно, спуснете тялото надолу(в една равнина), като свиете ръцете.

Двигателен път. Плоскостта на тялото се върти нагоре дъгообразно. Използвайте пръстите на краката като опорна точка.

Стабилизирайте, като:

-държите коленете стегнати;
-поставите глезените в стабилна позиция;
-държите бедрата, корема и долната част на гърба стегнати.

Старайте се:

да осъществите движението в една плоскост, т.е. да подържате една линия от главата до глезените.

Избягвайте:

-да се повдигате на части,т.е. раменете да се вдигат преди таза или обратно;
-да повдигате раменете към ушите;
-да движите главата напред.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-клюно-мишничен мускул
-голям гръден мускул
-малък гръден мускул







назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Hа един борец му се родило дете и той отишъл до болницата, за да разбере какво е.
Гледа на една черна дъска във фоаето написани имена и срещу тях цифри:
Петранка - син - 3400
Иванка - дъщеря - 2800
Пенка - син - 3100
Чете борчето списъка и най-отдолу гледа неговата жена: Бонка - син - 1900.
- Е те сега им ебах майката и на доктори и на сестри. Че им счупим главите на сичките, техната мама, точно на мене да пробутат най-евтиното.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4696s