Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Лицеви опори (Push-ups)

Please enable Flash

Изходна позиция. Легнете плътно на земята с лице надолу. Поставете дланите леко отстрани на раменете, като пръстите ви са успоредни на линията на тялото. Лактите ви трябва да са под ъгъл 45 ‘ спрямо торса. Стъпете върху пода с пръстите на краката.

Действие. Издигнете краката и таза от пода. Долната част на гърба трябва да се извие леко. Опънете ръцете, като натискате върху пода. За да се върнете обратно, спуснете тялото надолу(в една равнина), като свиете ръцете.

Двигателен път. Плоскостта на тялото се върти нагоре дъгообразно. Използвайте пръстите на краката като опорна точка.

Стабилизирайте, като:

-държите коленете стегнати;
-поставите глезените в стабилна позиция;
-държите бедрата, корема и долната част на гърба стегнати.

Старайте се:

да осъществите движението в една плоскост, т.е. да подържате една линия от главата до глезените.

Избягвайте:

-да се повдигате на части,т.е. раменете да се вдигат преди таза или обратно;
-да повдигате раменете към ушите;
-да движите главата напред.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-клюно-мишничен мускул
-голям гръден мускул
-малък гръден мускул







назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Момченце пита баща си, който се е замислил за нещо:
- Тате, как е устроен мозъка?
- Остави ме, бе!
- Кажи, бе, тате, как е устроен мозъка?
- Абе, ти не чуваш ли да ме оставиш на мира!
- Айде, бе, тате, кажи ми….
- Махай се, бе, не виждаш ли че друго имам в главата…
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4683s