Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : КОРЕМНА ПРЕСА

Преси на земя

Please enable Flash

Изходна позиция. Поставете ръцете зад главата, като легнете на пода. Свийте коленете, така че стъпалата да са плътно върху пода, а гръбнакът да е изпънат.

Действие. Притиснете плътно долната част на гърба върху пода, като държи­те гръбнака изпънат. Свийте коремните мускули и повдигнете горната част на гърба от земята леко напред; изди­шайте, докато се вдигате.

Двигателен път. Торсът се огъва от средата на гърба до главата, по права линия нагоре към коленете.

Стабилизирайте, като:

-държите раменете надо­лу и лактите широко разтворени;
-държите бедрата равни и стъпалата плътно на пода.

Старайте се:

-движението да е плав­но по цялата дължина на гръбнака;
-мускулите на корема да се стягат навътре;
-тазът да остане непод­вижен.

Избягвайте:

-да се издърпвате с ръце и да навеждате главата към гърдите или ключиците;
- да извивате гърба или да повдигате стъпалата.

Най-добро за:

-външен кос коремен мускул
-прав коремен мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Говорят си трима бащи.
Първият:
- Вчера намерих в джоба на 15-годишната си дъщеря кутия цигари, а изобщо не знаех, че пуши.
Вторият:
- Аз пък намерих в джоба на моята 14-годишна дъщеря спринцовка и изобщо не съм предполагал, че се боцка.
Третият:
- Ох, и аз вчера намерих в джоба на моята 13-годишна дъщеря презерватив. И понятие съм нямал, че тя има член.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4614s