Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Повдигане и спускане на двете ръце с дъмбел от тилен лег зад главата (пуловър)

Please enable Flash

Изходна позиция. Легнете на пейката по гръб, като държите дъмбелa над гърдите, с две ръце точно над ключиците. Ръцете трябва да са опънати, раменете опрени плътно на пейката и стъпалата поставени плътно на пода. Гръбнакът трябва да е в неутрална позиция.

Действие. Вдишайте и спус­нете едновременно двете ръце зад глава, като завършите движението на хоризонталното ниво на тялото. Издишайте, като протягате ръцете, за да изтла­скате дъмбелите към тавана до връщане в изходна пози­ция.

Двигателен път. Когато спу­скате ръце зад глава се стремете двете да се движат едновременно и едновременно да понасят тежестта. Извършва се леко движение надолу на торса, от ключицата към средата на гърдите, което се връща при движението нагоре.

Стабилизирайте, като:

-поддържате гръбнака неутрален, а ръцете изпънати време на движението;
-се уверите, че раменете, главата и тазът през цялото време са на пейката

Старайте се:

-гръдният кош да остане разширен и повдигнат по време на свалянето;
-раменете да са опъ­нати назад и настрани от ушите по време на повдигането.

Избягвайте:

-да сваляте тежестта бързо;
-да променяте поло­жението на гръбнака (като извивате или изпъвате гърба) по време на движението;
-да повдигате стъпала­та от пода.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-клюно-мишничен мускул
-голям гръден мускул
-малък гръден мускул
-триглав мускул на мишницата







назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Две мутри се срещат и едната казва:
- Аз имам много долари, но сигурно са фалшиви!
- Защо смяташ така?
- Защото всеки ден казват, че доларът скача, а моите не помръдват!


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4276s