Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Повдигане на гири встрани от стоеж( седеж)

Please enable Flash

ПОВДИГАНЕ НА РЪЦЕ ВСТРАНИ

Изходна позиция. Започнете с ръце отстрани на тялото и леко свити лакти и колене. Хванете дъмбелите така, че дланите да сочат към тялото ви.

Действие. Повдигнете ръцете встрани, докато достигнат хоризонтално положение. Дланите ви трябва да сочат към земята, а ръцете да са леко свити.

Двигателен път. Вдиг­нете ръцете странично от тялото, като държите лактите неподвижни.

Стабилизирайте, като:

-държите гръбнака в неу­трална позиция, а таза и колената леко сгънати.

Старайте се:

-китките ви да не про­менят положението си, докато ръцете ви се вдигат;

-действието да се извършва от раменни­те стави, а не от врата.

Избягвайте:

-да повдигате раме­нете;

-да сгъване или разтя­гате лактите, докато ръцете се повдигат;

-да въртите китките си в която и да е посока;

-да изпъвате глава­та или брадичката напред;

-да накланяте назад горната част на тялото.

Най-добро за:

• преден делтоиден мускул

• среден делтоиден мускул

• заден делтоиден мускул

• трапецовиден мускул

 






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Стоят двама и пушат. Единият вика:
- Абе ще взема да откажа пушенето... Вчера толкова лошо ми стана, направо не мога да ти опиша.
- А ще зарежеш ли и пиенето?
- Не, не ми беше чак толкова лошо.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4488s