Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Придърпване на щанга / дъмбели към брадичката (вертолет)

Please enable Flash

Изходна позиция. За­станете с крака, раз­творени на широчината на раменете, и хванете дъмбелите, с длани към тялото. Дръжте коленете леко сгънати и гърдите изправе.

Действие. Вдигнете дланите нагоре, дока­то лактите и предмиш­ниците станат успоредни на пода. В края на движението гирите трябва да са пред клю­чиците.

Двигателен път. Вдигнете ръцете право нагоре, успоредно на лини­ята на торса, с леко напрежение в лактите и раменете при най-високата точка на движението.

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите и гръдния кош изправени;
-държите гръбнака стегнат в неу­трална позиция;
-сгънете леко бедрата и коленете;
-държите главата изправена и погледа напред.

Старайте се:

-ръцете да се вдигат едновременно; длани­те ви никога не трябва да бъдат по-високо от лактите;
-да поддържате изпра­вено положение на тялото по време на движението.

Избягвайте:

-излишно да вдигате или въртите ръцете;
-да държите лактите близо до тялото или пред латералната рав­нина на тялото ви (от раменните стави).

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-среден делтоиден мускул
-заден делтоиден мускул
-трапецовиден мускул
-двуглав мускул на мишницата
-мишнично-лъчев мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Варвят си Баба Меца, Кумчо Вълчо и Лисицата, на среща им забързан, уплашен тича Заека. Спират го те и го питат...
- Какво става Зайо, защо тичаш, пак и си толкова оплашен???
- Оххх, оставете се, Лавът толкова се е ядосал, реве и вика, че на всички, които имат три мъде им ги къса, мале, мале....
- Е добре де, ти с три мъдета ли си??
- Ох не, но той първо ги къса и тогава ги гледа...
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5036s