Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Придърпване на щанга / дъмбели към брадичката (вертолет)

Please enable Flash

Изходна позиция. За­станете с крака, раз­творени на широчината на раменете, и хванете дъмбелите, с длани към тялото. Дръжте коленете леко сгънати и гърдите изправе.

Действие. Вдигнете дланите нагоре, дока­то лактите и предмиш­ниците станат успоредни на пода. В края на движението гирите трябва да са пред клю­чиците.

Двигателен път. Вдигнете ръцете право нагоре, успоредно на лини­ята на торса, с леко напрежение в лактите и раменете при най-високата точка на движението.

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите и гръдния кош изправени;
-държите гръбнака стегнат в неу­трална позиция;
-сгънете леко бедрата и коленете;
-държите главата изправена и погледа напред.

Старайте се:

-ръцете да се вдигат едновременно; длани­те ви никога не трябва да бъдат по-високо от лактите;
-да поддържате изпра­вено положение на тялото по време на движението.

Избягвайте:

-излишно да вдигате или въртите ръцете;
-да държите лактите близо до тялото или пред латералната рав­нина на тялото ви (от раменните стави).

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-среден делтоиден мускул
-заден делтоиден мускул
-трапецовиден мускул
-двуглав мускул на мишницата
-мишнично-лъчев мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Избягал затворник се вмъква в дома на едно семейство, завързва ги и започва да тараши по шкафовете. Мъжът прошепва на жената:
- Скъпа, ако искаме да останем живи, не трябва да му пречим!
- Дори и да поиска секс?
- Ще се наложи да се примирим - нали искаме да останем живи?!
- Радвам се, че гледаш така трезво на нещата. Докато ме завързваше, бандитът спомена, че сигурно е щял да ни убие, ако не си бил толкова симпатичен.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5825s