Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Придърпване на щанга / дъмбели към брадичката (вертолет)

Please enable Flash

Изходна позиция. За­станете с крака, раз­творени на широчината на раменете, и хванете дъмбелите, с длани към тялото. Дръжте коленете леко сгънати и гърдите изправе.

Действие. Вдигнете дланите нагоре, дока­то лактите и предмиш­ниците станат успоредни на пода. В края на движението гирите трябва да са пред клю­чиците.

Двигателен път. Вдигнете ръцете право нагоре, успоредно на лини­ята на торса, с леко напрежение в лактите и раменете при най-високата точка на движението.

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите и гръдния кош изправени;
-държите гръбнака стегнат в неу­трална позиция;
-сгънете леко бедрата и коленете;
-държите главата изправена и погледа напред.

Старайте се:

-ръцете да се вдигат едновременно; длани­те ви никога не трябва да бъдат по-високо от лактите;
-да поддържате изпра­вено положение на тялото по време на движението.

Избягвайте:

-излишно да вдигате или въртите ръцете;
-да държите лактите близо до тялото или пред латералната рав­нина на тялото ви (от раменните стави).

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-среден делтоиден мускул
-заден делтоиден мускул
-трапецовиден мускул
-двуглав мускул на мишницата
-мишнично-лъчев мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Подарили на една мутра златен Ролекс. Когато му връчили подаръка, той го харесал, но казал, че не го разбира. Обяснили му, че всъщност много лесно се познава часът - когато двете стрелки са горе е дванадесет, а когато са долу е шест и половина. На другият ден мутрата стои на улицата и чака шефа си. Покрай него минава едно момиченце и го пита:
- Чичко, колко ви е часа?
Мутрата с тежък замах поглежда блестящия си часовник, замисля се и казва:
- Рано е да се каже...
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4150s