Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Придърпване на щанга / дъмбели към брадичката (вертолет)

Please enable Flash

Изходна позиция. За­станете с крака, раз­творени на широчината на раменете, и хванете дъмбелите, с длани към тялото. Дръжте коленете леко сгънати и гърдите изправе.

Действие. Вдигнете дланите нагоре, дока­то лактите и предмиш­ниците станат успоредни на пода. В края на движението гирите трябва да са пред клю­чиците.

Двигателен път. Вдигнете ръцете право нагоре, успоредно на лини­ята на торса, с леко напрежение в лактите и раменете при най-високата точка на движението.

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите и гръдния кош изправени;
-държите гръбнака стегнат в неу­трална позиция;
-сгънете леко бедрата и коленете;
-държите главата изправена и погледа напред.

Старайте се:

-ръцете да се вдигат едновременно; длани­те ви никога не трябва да бъдат по-високо от лактите;
-да поддържате изпра­вено положение на тялото по време на движението.

Избягвайте:

-излишно да вдигате или въртите ръцете;
-да държите лактите близо до тялото или пред латералната рав­нина на тялото ви (от раменните стави).

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-среден делтоиден мускул
-заден делтоиден мускул
-трапецовиден мускул
-двуглав мускул на мишницата
-мишнично-лъчев мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Две блондинки работели на строеж. Едната попитала: - Забелязах, че вадиш гвоздеи от кутията с инструменти, оглеждаш ги и хвърляш някои от тях. Защо? - Ами понякога вадя от кутията гвоздеи, които са към мен с остра си част - те са дефектни - нямат главичка. Ако гвоздеят е насочен с острото към къщата, значи е здрав. - Колко си глупава! Гвоздеите, които сочат към теб не са дефектни! Те просто са за противоположната стена на къщата!

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6272s