Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РАМЕНЕ

Раменни преси с дъмбели

Please enable Flash

ПРЕСА НАД ГЛАВА

Изходна позиция. Седнете върху швейцарска топка, като дланите ви са успоредни на ключиците, малко по-нашироко от рамене­те и насочени навън от тялото; лактите ви сочат право надолу към пода. Дръжте гръбнака в неу­трална позиция и гледай­те право напред. Стегнете корема, дръжте гърдите и гръдния кош изправени.

Действие. Издишайте, като из­тласквате дланите право нагоре към тавана. Дръжте раменните лопатки надолу.

Двигателен път. Дланите трябва да останат в една равнина с тор­са. Ръцете ви трябва да завършат движението с китки точно над ра­менните стави, като раменете са изпънати надолу. Леко се сгънете по време на изтласкването, за да подсигурите поддържането на тежестта от костната система.

Стабилизирайте, като:

-стягате коремните мускули навъ­тре и нагоре;
-държите гръбнака в неутрална позиция;
-държите коленете точно над стъ­палата, които са стабилно стъпили към пода;
-държите раменните лопатки надо­лу и гръдния кош изправен.

Старайте се:

-да извършвате плавен преход от най-ниската до най-високата точка на упражнението;
-да поддържате еднак­ва скорост и двигате­лен път на двете ръце.

Избягвайте:

-да изтегляте брадата напред;
-да повдигате раме­нете;
-да извивате гърба;
-да увеличавате нато­варването като сменя­те скоростта, с която издигате дъмбелите към тавана;
-каквато и да е друга крайна позиция освен тази да държите теже­стите над раменете.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-заден делтоиден мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

В гората:
- Съвсем няма гъби! Даже и мухоморка!
- За какво ти е пък мухоморка?!!?
- Поне тъщата да хапне!


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4358s