Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГРЪБ

Набиране на лост с тесен подхват

Please enable Flash

Набиране пред гърди

Изходна позиция. Увиснете на лоста с леко свити колена, като го хванете с дла­ни, насочени навътре (т.е. към тялото ви). Дръжте главата в неутрално положение. Ръцете ви трябва да са разтворени на широчината на раменете.

Действие. Издърпайте тялото верти­кално нагоре, докато горната част на гърдите достигне линията на лоста. Сва­лете тялото обратно надолу, до начално положение с изцяло опънати лакти.

Двигателен път. Тялото са движи верти­кално нагоре. Горната му част се накла­ня леко назад, за да може брадичката гладко да премине покрай лоста.

Стабилизирайте, като:

-стегнете раменните лопатки;
-държите корпуса стегнат, за да избегнете усукване.

Старайте се:

-ръцете да се върнат до пълно изпъване;
-раменните лопатки да се движат навътре и надолу в началото на движението.

Избягвайте:

усукване, резки дви­жения, „кълване“ с брадичката, или свръх разтягане на лактите.

Най-добро за:

-двуглав мускул на мишницата
-мишнично-лъчев мускул
-широк гръбен мускул
-заден делтоиден мускул
-голям объл мускул
-трапецовиден мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Върви Вълкът през гората и гледа на една полянка - Заека седи на един дънер и с един голям камък се удря между краката и вика "Оооххх... кеффф... кеффф... ооохххх..". Решил и вълкът да опита, намерил си полянка с голям дънер, взел един гооолям камък и... се ударил с все сила по ташаците - "Ауууууууу..." извил от болка вълка. Като му поолекнало тръгнал да дири Заека... открил го на полянката до дънера. Пита го Вълка:
- Абе Зайо, какъв ти е кефа като се удариш по ташаците?
- Кефа е като не уцелиш бе, шемет!
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5688s