Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Трицепсово разгъване на скрипец с въже

Please enable Flash

Изходна позиция. Застанете с лице към скрипеца, с леко сгънати колене, таз и торс, наведен леко напред. Хванете дръжките с длани, сочещи надолу. Лактите трябва да са отстрани на тялото, в една линия с гръбнака и гърдите. Главата трябва да е изправена.

Действие. Издишайте и издърпайте кабела надолу към пода и към скута ви, като изпъвате ръцете напълно. Задръжте. Вдишайте, когато връщате тежестта по същия начин.

Двигателен път. Торсът, ханша и краката са неподвижни, докато долната част на ръцете се движи по дъга навън и надолу към краката.

Стабилизирайте, като:

-държите лактите навътре и отстрани на тялото, опънати назад и успоредни на гръбнака;
-държите корема стегнат;
-държите гръбнака в неутрална позиция и раменете назад и надолу.

Старайте се:

-тялото ви да е напълно неподвижно;
-гръбнака да е наклонен под ъгъл, успореден на пътя на кабела

Избягвайте:

-да отдалечавате лактите от тялото;
-да повдигате или извивате рамене;
-да се накланяте назад.

Най-добро за:

-лакътен мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4199s