Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Трицепсово разгъване на скрипец с въже

Please enable Flash

Изходна позиция. Застанете с лице към скрипеца, с леко сгънати колене, таз и торс, наведен леко напред. Хванете дръжките с длани, сочещи надолу. Лактите трябва да са отстрани на тялото, в една линия с гръбнака и гърдите. Главата трябва да е изправена.

Действие. Издишайте и издърпайте кабела надолу към пода и към скута ви, като изпъвате ръцете напълно. Задръжте. Вдишайте, когато връщате тежестта по същия начин.

Двигателен път. Торсът, ханша и краката са неподвижни, докато долната част на ръцете се движи по дъга навън и надолу към краката.

Стабилизирайте, като:

-държите лактите навътре и отстрани на тялото, опънати назад и успоредни на гръбнака;
-държите корема стегнат;
-държите гръбнака в неутрална позиция и раменете назад и надолу.

Старайте се:

-тялото ви да е напълно неподвижно;
-гръбнака да е наклонен под ъгъл, успореден на пътя на кабела

Избягвайте:

-да отдалечавате лактите от тялото;
-да повдигате или извивате рамене;
-да се накланяте назад.

Най-добро за:

-лакътен мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Състезание по колоездене. Далеч зад основната група колоездачи едвам се мъкнат двама състезатели. Изморени, изпотени… гащите им силно издути отпред. Единият върти педалите и мърмори:
- Идиот си ти, идио-о-о-от. Разправях ти аз, че треньора даде да пием зелените хапчета, а ти - не, сините та сините
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6309s