Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Сгъване на долен портален скрипец с ръкохватка

Please enable Flash

Изходна позиция. Хва­нете ръкохватката на порталния скрипец с длан, сочеща напред  и навън от тялото ви. Торсът трябва да е изправен, а тазът и коленете леко сгъ­нати. Дръжте корема стегнат нагоре и навъ­тре, гърдите изправени и брадичката нагоре.

Действие. Издишайте, повдигайки тежестта нагоре, като държите лакътя плътно до тялото. Завършете движението с длан, сочеща право назад. Вдишвайте, като върнете ръкохватката в изходна позиция контролирано и бавно.

Двигателен път. Торсът, тазът и краката са неподвижни, докато предмишницата се движи нагоре дъгообразно  до позиция, в която дланта е в непосредствена близост до раменните стави.

Стабилизирайте, като:

-държите лакътя плът­но до тялото и опънат назад, успоредни на гръбнака;
-стягате корема нагоре и навътре;
-държите гръбнака неутрален и раменете назад и надолу.

Старайте се:

-торсът ви да е непод­вижен;
-ръкохватката да се движи с постоянна скорост по време на всички части на движението;
-раменете ви да са надолу, гърдите изпра­вени и коремът стегнат навътре.

Избягвайте:

-да люлеете ръкохватката;
-да се накланяте назад;
-да оставяте лакътя да се плъзгат назад по време на вдигането на щангата;
-да движите главата напред.

Най-добро за:

-двуглав мускул на мишницата
-ромбовиден мускул
-мишничен мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Някакъв тип се напива от мъка в кръчмата. Барманът го пита:
– Какво става, защо пиеш?
– Ами жена ми спи с мен само по веднъж в седмицата.
– Пак си добре, с другите ми клиенти спи веднъж в месеца.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5437s