Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Сгъване на долен портален скрипец с две ръце

Please enable Flash

Изходна позиция. Хва­нете лоста на порталния скрипец с длани, сочещи напред (навън от тялото ви), и с ръце, малко по-нашироко от ханша. Торсът трябва да е изправен, а тазът и коленете леко сгъ­нати. Дръжте корема стегнат нагоре и навъ­тре, гърдите изправени и брадичката нагоре.

Действие. Издишайте, повдигайки лоста нагоре, като държите лактите плътно до тялото. Завършете движението с длани, сочещи право назад. Вдишвайте, като върнете лоста в изходна позиция контролирано и бавно.

Двигателен път. Торсът, тазът и краката са неподвижни, докато предмишниците се движат нагоре дъгообразно от вертикално положение, соче­щи надолу, до позиция, в която дланите са в непосредствена близост до раменните стави.

Стабилизирайте, като:

-държите лактите плът­но до тялото и опънати назад, успоредни на гръбнака;
-стягате корема нагоре и навътре;
-държите гръбнака неутрален и раменете назад и надолу.

Старайте се:

-торсът ви да е непод­вижен;
-лостът да се движи с постоянна скорост по време на всички части на движението;
-раменете ви да са надолу, гърдите изпра­вени и коремът стегнат навътре.

Избягвайте:

-да люлеете лоста;
-да се накланяте назад;
-да оставяте лактите да се плъзгат назад по време на вдигането на щангата;
-да движите главата напред.

Най-добро за:

-двуглав мускул на мишницата
-ромбовиден мускул
-мишничен мускул






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Вървят по улицата две мутри. Единият вика:
- Я гледай на земята се търкалят 10 долара!
Втория се навежда, вдига банкнотата, поглежда я, хвърля я отново на земята и казва:
- Тия са фалшиви!
- Я па ти, как позна бе?
- Ами имаше две нули!


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4173s