Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Лицеви опори с тясна позиция на ръцете

Please enable Flash
Изходна позиция. Легнете плътно на земята с лице надолу. Поставете дланите леко отстрани на раменете, като пръстите ви са успоредни на линията на тялото. Лактите ви трябва да са плътно до торса. Стъпете върху пода с пръстите на краката.

Действие. Издигнете краката и таза от пода. Долната част на гърба трябва да се извие леко. Опънете ръцете, като натискате върху пода. За да се върнете обратно, спуснете тялото надолу(в една равнина), като свиете ръцете.

Двигателен път. Плоскостта на тялото се върти нагоре дъгообразно. Използвайте пръстите на краката като опорна точка.

Стабилизирайте, като:

-държите коленете стегнати;
-поставите глезените в стабилна позиция;
-държите бедрата, корема и долната част на гърба стегнати.

Старайте се:

да осъществите движението в една плоскост, т.е. да подържате една линия от главата до глезените.

Избягвайте:

-да се повдигате на части,т.е. раменете да се вдигат преди таза или обратно;
-да повдигате раменете към ушите;
-да движите главата напред.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-клюно-мишничен мускул
-голям гръден мускул
-малък гръден мускул





назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Синът на спортист се прибира у дома след последния учебен ден. Баща му го пита:
- Е, как е?
- Отлично! Продължиха ми договора за пети клас с още една година.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6523s