Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Кофички на успоредка с тесен хват и изправено тяло

Please enable Flash

Изходна позиция. С крака върху степен­ките стиснете здраво ръкохватките и изпъ­нете напълно ръцете. Дланите ви трябва да са близо до ханша, а торсът да е леко наве­ден напред. Раменете да са опънати надолу и далеч от ушите, а гърбът да е в неутрал­на позиция.

Действие. Спуснете тялото надолу, докато горната част на ръцете стане успоредна на пода. Коленете трябва да са леко зад бедрата, а гърдите малко пред тях. Върнете в изходна позиция, като изпънете лактите.

Двигателен път. Докато торсът се спуска плавно надолу, има лек наклон назад от коленете; цен­търът на тежестта слиза право надолу.

Стабилизирайте, като:

-леко извиете долната част на гърба и я дър­жите стегната по време на движението;
-поставите лактите точно над китките;
-държите брадичката изправена и погледът право напред.

Старайте се:

-торсът да се накла­ня напред, когато се спускате надолу.

Избягвайте:

-да гледате надолу;
-да премествате лакти­те на позиция, която не е точно над дла­ните
.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-голям гръден мускул
-преден зъбчат мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Вълкът си купил мотор и решил да повози заека. Качили се двамата и вълкът вдигнал 100 км/ч и попитал заека:
- Зайо, напика ли се?
- Не.
Вдигнал 150 км/ч.
- Зайо, напика ли се?
- Не.
Вдигнал 200 км/ч.
- Зайо, напика ли се?
- Да.
На другия ден заека си купил мотор и решил и той да повози вълка.
Качили се, заека вдигнал 100 км/ч и попитал:
- Вълчо, напика ли се?
- Не.
Вдигнал 150 км/ч.
- Вълчо, напика ли се?
- Не.
Вдигнал 200 км/ч.
- Вълчо, напика ли се?
- Да.
- А сега се и насери щото немам спирачки.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5775s