Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Кофички на успоредка с тесен хват и изправено тяло

Please enable Flash

Изходна позиция. С крака върху степен­ките стиснете здраво ръкохватките и изпъ­нете напълно ръцете. Дланите ви трябва да са близо до ханша, а торсът да е леко наве­ден напред. Раменете да са опънати надолу и далеч от ушите, а гърбът да е в неутрал­на позиция.

Действие. Спуснете тялото надолу, докато горната част на ръцете стане успоредна на пода. Коленете трябва да са леко зад бедрата, а гърдите малко пред тях. Върнете в изходна позиция, като изпънете лактите.

Двигателен път. Докато торсът се спуска плавно надолу, има лек наклон назад от коленете; цен­търът на тежестта слиза право надолу.

Стабилизирайте, като:

-леко извиете долната част на гърба и я дър­жите стегната по време на движението;
-поставите лактите точно над китките;
-държите брадичката изправена и погледът право напред.

Старайте се:

-торсът да се накла­ня напред, когато се спускате надолу.

Избягвайте:

-да гледате надолу;
-да премествате лакти­те на позиция, която не е точно над дла­ните
.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-голям гръден мускул
-преден зъбчат мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Българския отбор по водна топка отива на турне в чужбина.
На мача - българин хваща топката и започва да плува към противниковата врата. От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже един, втори, трети…
От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже още двама. От брега треньора вика "Подай на Спас".
Нашия стига до вратата, замахва, удар и - гол! Отива при треньора и му казва:
- К"во искаш бе тренер, не виде ли че вкарах гол?
Треньора:
- Абе ти вкара гол, ама Спас се удави.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6651s