Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Разгъване на ръката с дъмбел назад от водоравен наклон ( кикбек)

Please enable Flash

КИК-БЕК С ДЪМБЕЛ

Изходна позиция. Поставете едното коляно и едната ръка на пейката. Дръжте гръбнака хоризонтален и успореден на пейката. Коляното трябва да е точно под таза и ръката под рамото. Поставете другия крак на пода с леко сгънато коляно. Кракът да е малко по-нашироко от рамото. Работещата ръка трябва да е свита с лакът до тялото, успореден на гръбнака. Дръжте рамото стегнато с длан точно пред раменната става.

Действие. Като подържате цялото тяло в стабилно положение, придвижете ръката назад от рамото към таза и опънете лакътя, така че ръката да е поне успоредна на торса и пода.

Двигателен път. Дъмбелът се движи дъгообразно от рамото към ханша.

Стабилизирайте, като:

-държите гръбнака неутрален;
-държите раменете успоредни и стегнати, опънати назад и надолу;
-държите бедрата на едно ниво;
-разпределяте тежестта си по равно между трите опорни точки.

Старайте се:

-лакътят да остане до тялото отстрани;
-работещото рамо да остане в една и съща равнина с гръбнака и другото рамо.

Избягвайте:

-да спускате лакътя към пода или да го отдалечавате от тялото;
-рамото ви да се спусне напред или торса да се завърти;
-да повдигате рамото към ушите


Най-добро за:

-лакътен мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

След първия рунд на боксов мач единият от съперниците пита треньора си:
- Как върви мача ?
Треньорьт:
- Ако го убиеш втория рунд сте наравно
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4382s