Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Френско разгъване с щанга от стоеж

Please enable Flash

Изходна позиция. Застанете прав, с разтворени крака и изпънете ръцете над главата. Разтворете дланите на широчината на раменете и обърнати към тавана, като стискате щангата. Дръжте раменете опънати назад, колената леко присвити,а  гръб­нака неподвижен. Бъдете много внимателни, когато сваляте щангата зад главата.

Действие. Свалете щангата чрез сгъване на лактите зад главата. Спрете точно над тила и опънете лактите, за да се върнете в изходна позиция. Горната част на ръцете остава перпендикулярна на пода, във вертикална позиция по време на движението

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите активни;
-държите горната част на ръцете успоредни;
-поддържате гръбнака в неутрална позиция, а стъпалата разтворени на широчината на раменете;
-държите врата опънат, а брадичката нагоре.

Старайте се:

-горната част на ръцете да остане неподвижна, а китките стегнати по време на движението.

Избягвайте:

-да изтегляте раменете към тавана или да ги свивате към ушите;
-да извивате излишно гърба.

Най-добро за:

-лакътен мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Съдят жена, че пребила мъжа си.
- Защо го бихте? - пита я съдията.
- Представете си, господин съдия, звъни ми по телефона, кара ме да изляза по-рано от работа, разтурил спалнята, съблича ме гола, поваля ме на чаршафа и вика: “Честит първи април, скъпа!”
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6665s