Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : РЪЦЕ

Френско разгъване с щанга от тилен лег

Please enable Flash

ФРЕНСКА ПРЕСА

Изходна позиция. Легнете по гръб на пейката и изпънете ръцете над гърдите. Разтворете дланите на широчината на раменете и обърнати към тавана, като стискате щангата. Дръжте раменете опънати назад, колената свити и гръб­нака в неутрална позиция. Бъдете много внимателни, когато сваляте щангата над главата.

Действие. Свалете щангата чрез сгъване на лактите към главата. Спрете точно над челото и опънете лактите, за да се върнете в изходна позиция. Горната част на ръцете остава перпендикулярна на торса, във вертикална позиция по време на движението

Стабилизирайте, като:

-държите гърдите активни, а раменете надолу, опрени в пейката;
-държите горната част на ръцете успоредни;
-поддържате гръбнака в неутрална позиция, а стъпалата хоризонтални;
-държите врата опънат, а брадичката нагоре.

Старайте се:

-горната част на ръцете да остане неподвижна, а китките стегнати по време на движението.

Избягвайте:

-да изтегляте раменете към тавана или да ги свивате към ушите;
-да извивате излишно гърба.

Най-добро за:

-лакътен мускул
-триглав мускул на мишницата






назад

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4784s