Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Разтваряне и затваряне на ръцете на пек-дек машина

Please enable Flash

Изходна позиция. Седнете вертикално с плътно поставени или на степенка, или на пода стъпала. Задържайки гръбнака в неутрална позиция, хванете дръжките, така че предмишниците ви да са успоредни на пода, лактите ви да са точно зад дръжките и на едно ниво с тях. Дръжте раменете надолу, брадичката назад, главата нагоре.

Действие. Вдишайте и съберете бавно дръжките пред вас, като се стремите да държите лактите  изпънати. Когато докоснете ръце те си , направете пауза, издишайте и върнете бавно ръцете си в изходна позиция.

Двигателен път. Дръжките се движат напред в хоризонтален план към тялото, докато ръцете ви се докоснат, и се връщат обратно по същия път.

Стабилизирайте, като:

-държите опашната кост, горната част на гърба и главата върху облегалката (долната част на гърба трябва да не е опряна на нея) по време на движението
-раменете да са опънати надолу и надалеч от ушите ви.

Старайте се:

-гърдите да са изправени
-предмишниците да са успоредни на пода

Избягвайте:

-да изпъвате долната част на гърба, преразтягате раменете напред или да оставяте лактите да се издигат или спускат по време на която и да е фаза от движението

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-голям гръден мускул
-триглав мускул на мишницата

Източник: AMG PUBLISHING






назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Пияница разправя на свой познат:
- Събуждам се след един запой и гледам - лежа на килимче, а килимчето - окачено на стената...
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4189s