Фитнес БГТРЕНИРОВКИ : ГЪРДИ

Повдигане на смит машина от тилен лег – трите наклона

Please enable Flash
Изходна позиция. Легнете на пейката по гръб, като държите лоста на машината над гърдите, с хват на ръцете малко по-широк от широчината на раменете. Ръцете трябва да са опънати, раменете опрени плътно на пейката и стъпалата поставени плътно на пода. Гръбнакът трябва да е в неутрална позиция. Хванете лоста, така че ръцете ви да са разтворени повече от широчината на раменете; използ­вайте надхват, като дланите ви сочат напред.

Действие. Вдишайте и спус­нете щангата към гърдите, като завършите движението малко над гърдите. Издишайте, като протягате ръцете, за да изтла­скате щангата към тавана до връщане в изходна пози­ция.

Двигателен път. Когато лоста се спу­ска, остава в хоризонтално положение. Извършва се леко движение надолу на торса, от ключицата към средата на гърдите, което се връща при движението нагоре.

Стабилизирайте, като:

-поддържате гръбнака неутрален, а предмишниците перпендику­лярни на лоста (точно под него) по време на движението;
-се уверите, че раменете, главата и тазът през цялото време са на пейката

Старайте се:

-гръдният кош да остане разширен и повдигнат по време на свалянето;
-раменете да са опъ­нати назад и настрани от ушите по време на повдигането.

Избягвайте:

-да сваляте тежестта бързо;
-да изтласквате лоста от гърдите;
-да променяте поло­жението на гръбнака (като извивате или изпъвате гърба) по време на движението;
-да повдигате стъпала­та от пода.

Най-добро за:

-преден делтоиден мускул
-клюно-мишничен мускул
-голям гръден мускул
-малък гръден мускул
-триглав мускул на мишницата





назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

В едно купе пътували момиче, момче и борец. Hа момичето му станало топло и помолило момчето да отвори прозореца. Момчето се опитало да го отвори, но ръчката заяждала и той, колкото и да се напрягал, не успял. Тогава борецът му казал:
- Виж сега как става тая работа - и ударил с главата си стъклото.
Прозорецът се счупил и влязъл по-хладен въздух, а борецът поучително казал, като посочил главата си:
- Разбра ли бе. Не са важни мускулите. Тука е важно да има нещо.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5060s