Фитнес БГНовини

23.10.2014

Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса? - Фитнес БГ Всички знаете за ползите на интервалното кардио. То е може би най-ефективния начин да изгорите мазнини и да повишите значително издръжливостта и експлозивността си. И все пак, не всички видове интервално кардио са създадени равни. Днес ще ви дам най-ефективните форми на интервално кардио според целите, за да можете сами да решите кое да изпълнявате.

И така, ако целта ви е:
- Отслабване - Спринтове 400 м. Изпълнението е много просто - спринтирате 400 м, след което почивате от 60 до 120 секунди, в зависимост от физическото ви ниво. Повторете 2-6 пъти, отново спрямо физическото ви ниво. Когато започне да ви става лесно, или намалете почивката или увеличете повторенията.
- Издръжливост - Обикновено интервално кардио. Изпълнявате на блокове от по 1 минута. 1 блок трябва да включва спринт и джогинг. Блоковете се определят спрямо нивото ви. Ако отскоро изпълнявате интервално кардио, започнете с 15 секунди спринт и 45 секунди джогинг. Постепенно като задобрявате, може да увеличите времето за спринтиране и да намалите времето за джогинг. Изпълнявайте за 10-15 минути.
- Сила, максимална скорост и експлозивност - Спринтове нагоре по хълм. Спринтирате до върха на хълма, слизате ходейки и след това повтаряте. Трудността може да се регулира като намалявате или увеличавате почивката между спринтовете, както и като използвате по-стръмен или дълъг хълм. Изпълнявайте за желан брой повторения, като 5-12 е стандартната граница.

Ето на. Интервално кардио за максимални резултати. Следвайте горните параметри и експериментирайте за себе си за да видите кой вид работи най-добре за вас. До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Състезание по колоездене. Далеч зад основната група колоездачи едвам се мъкнат двама състезатели. Изморени, изпотени… гащите им силно издути отпред. Единият върти педалите и мърмори:
- Идиот си ти, идио-о-о-от. Разправях ти аз, че треньора даде да пием зелените хапчета, а ти - не, сините та сините
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.6327s