Фитнес БГНовини

11.09.2014

7 странни, но ефективни съвета

7 странни, но ефективни съвета - Фитнес БГ Случвало ли ви се е някой да ви каже нещо, което първоначално ви се струва откачено, но в последствие го изпробвате и се оказва че работи? Е, днес ще чуете 7 точно такива съвета. Ето ги и тях:

1. Дъвчете храната си добре, преди да я преглътнете. Основанието зад това е, че по този начин храната е по-добре смляна, и така тялото ви я усвоява по-лесно и пълноценно.
2. Правете 30 минутна почивка всеки ден между 11 и 13 часа. Това е време, в което тялото естествено има нужда от почивка, за да се "презареди" за остатъка от деня. Съответно, колкото по-рано сте станали, толкова по-рано трябва да направите почивката, и колкото по-късно сте станали, толкова по-късно трябва да си починете. В това време може или да направите кратка дрямка или просто да лежите или седите със затворени очи. Важното е да дадете на тялото си почивка.
3. Не пийте вода от пластмасови бутилки, особено ако са меки. Този вид бутилки се правят от химикали, които са вредни за тялото и водят до хормонален дисбаланс. Също така не съхранявайте храната си в пластмасови съдове.
4. Използвайте фитили само за максимални тежести (93-5% и нагоре, тоест под 2 повторения). Ако ги използвате за по-леки натоварвания от това, ще отслабите хвата си, което в последствие води до дисбаланс в тялото, както и загуба на сила, съответно и маса.
5. Веднага след ставане изпийте 500 мл топла вода на глътки. Това ускорява метаболизма с 25%.
6. Не използвайте колани! Повечето от вас вероятно никога няма да боравят с такива тежести, че да имате нужда да използвате колан. Използването на колан може да доведе до отслабване на коремните ви мускули, което в последствие води до травми на кръста. Изводът е да заздравите мускулите на корема си и да не използвате колани.
7. Не гледайте телевизия докато сте във фитнеса, независимо дали тренирате или сте на пътеката. Същото важи и за четенето на списания и говоренето с хора. Това само ви разсейва от задачата ви, която е да подобрите себе си. Отдайте този 1 час в залата на себе си, и използвайте останалите 15 часа, в които сте будни, за всички споменати горе дейности.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Един борец си кара мерцедеса и на един светофар го среща един с трабант и му чука на прозореца:
- Какво има? - пита бореца.
- Ще ми препечеш ли филийките на тостера ти, че моя се развали? - го пита този от трабанта.
- Ама аз нямам тостер! - му отвръща бореца.
- Е защо ти е тогава мерцедес като нямаш тостер?
Бореца се ядосва и си купува тостер. Пак се срещат двамата на светофара и пак този от трабанта му чука на прозореца:
- Ще ми стоплиш ли супата че ми се е развалила печката? - го пита този от трабанта.
- Ама аз нямам печка! - му отвръща бореца.
- Е защо ти е тогава мерцедес като нямаш печка? - се възмущава човека.
Тогава бореца се ядосва и си купува всякакви уреди. Срещат се пак двамата на светофара, но този път бореца чука на прозореца на този от трабанта, човека се показва:
- Какво искаш?
- Няма ли да ме помолиш още нещо? - го пита бореца.
- Ееее! За това ли ме изкара от банята? - се възмущава човека с трабанта…


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4937s