Фитнес БГНовини

27.08.2014

Защо трябва да приемаме повече зеленчуци

Защо трябва да приемаме повече зеленчуци - Фитнес БГ Вероятно много от вас вече знаят, че съм привърженик на приемането на зеленчуци с всяко хранене. Малко от вас обаче имат представа защо това е така. За това, днес ще ви обясня.

В предишни статии съм обяснявал, как зеленчуците са важни за поддържането на основна среда в стомаха ви. Стомаха сам по себе си е киселинна среда, докато червата са основна среда. Общо казано, основната среда е по-благоприятна и полезна. Голяма част от храните, които приемаме ежедневно, независимо дали спазваме диета или не, са киселинни. В това число влизат всички меса, всичко съдържащо захар (без някой от плодовете), всички тестени продукти, почти всички въглехидрати (с изключение на зеленчуците) и всички напитки без вода и някой чайове. Както виждате, начина ни на хранене е силно киселинен, а това води със себе си поредица от негативни ефекти. Най-забележимите от тях са:

- забавен метаболизъм
- намалени анаболни реакции след тренировка (по-просто казано, забавено възстановяване) в краткосрочен и дългосрочен план
- намаляване на капацитета на тялото да гори мазнини
- възпаление на тялото
- забавено възстановяване от травми
- множество други по-малки здравословни проблеми

За щастие, превантирането на тези нежелание реакции е лесно и безпроблемно. Трябва просто да приемате храни, които са силно основни, с всяко хранене. Тези храни, са зеленчуците, и по-специфично зелените зеленчуци, най-вече броколито и спанака (да си спомняте онази песничка "Зеленчуци който не яде, той голям не ще да порасте?). Това е. Нищо повече. В тази статия има таблица, показваща кои храни са киселинни и кои основни, която ще ви е от полза.

И така, ако трябва да обобщим статията с три думи, то те ще са "Яж си зеленчуците". До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

- Няма лошо без добро - разяснява един на приятеля си. - Например, лошият навик да се наливаш с водка вечер води до добрия и полезен навик да пиеш минерална вода сутрин.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4398s