Фитнес БГНовини

29.07.2014

Как да подобрите качеството на съня си?

Как да подобрите качеството на съня си? - Фитнес БГ Всички сме чували, колко е важно да спим поне 7 часа на вечер. Всички знаем и колко е важен съня. Това, което повечето хора не предполагат обаче е, че качеството на съня също е важно. За това днес ще ви дам 3 начина да подобрите качеството на съня си, същевременно подобрявайки резултатите си.

1. Лягайте и ставайте по едно и също време
Този съвет сам по себе си ще подобри съня ви драстично. По природа сме създадени да лягаме със залеза и да ставаме с изгрева. В днешно време обаче, било то поради заетия ни живот или други причини (купони, телевизия, компютри и т.н.), времето ни за сън варира драстично. Няма нищо по-натоварващо за тялото от рязка промяна в часовете за сън (5 дни лягане в 22 и ставане в 6 например и лягане в 5 сутринта и събуждане следобяд през почивните дни). За това е изключително важно да синхронизирате времето си за спане - ставайте и лягайте в еднакъв часови интервал от половин час, дори и през уикендите. За около две седмици тялото ви ще се върне към нормалния си ритъм.

2. Лягайте преди 23 часа и ставайте най-рано след 6:30.
Това са естествените часове за сън на тялото, и през тях то се възстановява най-пълноценно. Очевидно е, че не всички хора ще могат да изпълняват тази препоръка, но това не пречи да опитат. Ако трябва, приготвяйте закуската и дрехите си предната вечер, за да може сутрин да не губите време.

3. Намалете светлините
Когато започва да става време за лягане, постепенно намалете светлините в дома си. Това ще подпомогне отделянето на мелатонин и ще подготви тялото ви за сън. Също така, последното ви ядене трябва да е най-късно един час преди да заспите. Спете в тъмна стая, изолирана от шумове.

Ако се интересувате от още информация по темата, статията ми ще ви бъде от полза. Е, приятни сънища (и приятни резултати). До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Основни принципи на работата в екип:
1. Има 4 основни фигури: Всички, Някой, Всеки и Никой
2. Има важна работа за вършене и Всички бяха помолени да я свършат.
3. Всички бяха сигурни, че Някой ще я свърши. Всеки би могъл да я свърши, но Никой не я е свършил.
4. Някой се ядоса затова, защото е било работа на Всички.
5. Всички помислили, че Всеки може да я свърши, но Никой не разбрал, че Всички няма да я свършат.
6. Свършва се така, че Всички обвинили Някой докато Никой не е свършил това, което Всеки можел да направи.

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5488s