Фитнес БГНовини

29.08.2014

Съвети за по-добра лежанка

Съвети за по-добра лежанка - Фитнес БГ Вечният въпрос - "Колко вдигаш от лежанка?". Някак си през годините това се е превърнало в мерило за силата на всеки, занимаващ се с фитнес или тренировки. Въпреки, че лежанката е страхотно упражнение за цялостна сила в горното тяло, тя не е най-показателното за това колко силен е един човек, но това е тема за друг път. Днес говорим за това, как да подобрите лежанката си. Ще ви дам 3 ключови места, които са слаби при повечето хора, и чието подсилване незабавно ще увеличи силата ви на лежанката.

1. Голям гръб
Повечето хора не го осъзнават, но за силна лежанка трябва да имате силен и голям гръб. Гърбът е основата, от която вдигате. Ако имате малък или тесен гръб, лежанката ви ще страда от това. За да увеличите размера на гърба си използвайте основни упражнения. Набиранията са страхотни за разширяване на гърба, докато всякакъв вид гребания с щанга придават плътност и сила на гръбните ви мускули.

2. Силни крака
Друго слабо място на повечето трениращи, които целят да подобрят лежанката си са краката. Когато изпълняваме лежанка, ние не го правим само с мускулите на гърдите, рамената и ръцете, правим го с цялото тяло. Краката, гърба, корема - всички мускули в тялото ни действат заедно за да избутат тежестта. Повечето хора пренабрегват изцяло това и се опитват да избутат тежестта само с груба сила, а това далеч не е най-ефективния начин. Следващия път когато правите лежанка, от дъното на всяко повторение (когато лоста докосне гърдите ви) до върха му, натискайте през краката, като се стремите да не отлепяте тялото си от пейката. Незабавно ще усетите ефекта. За да може да натиснете достатъчно силно през краката пък е нужно да имате здрави бедрени и седалищни мускули. Клекът е страхотно упражнение за целта. Друга добра алтернатива са мостовете с добавена тежест.

3. Силни трицепси
Трицепсите играят ключова роля при лежанката. Те са основните движещи мускули от средата до края на движението. Ако трицепсите ви не са достатъчно силни, лежанката ви също няма да достигне своя потенциал. Качването на сила в тези мускули пък ще гарантира моментално повишение в работните ви килограми. Добри упражнения за трицепс са лежанката с тесен хват както и кофичките на успоредка.

Подсилвайки тези 3 слаби места, за нула време ще добавите килограми както към лежанката си, така и към физиката си. До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Боксьор, страдащ от безсъние, отива на лекар. Лекарят го съветва:
- Когато си легнете, започнете да броите наум: "едно, две, три…" и така, докато заспите.
- Не помага, докторе, на 9 винаги скачам на крака.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4648s