Фитнес БГНовини

12.09.2013

Ползи от интервалното кардио

Ползи от интервалното кардио  - Фитнес БГ Интервалното кардио е страхотен начин да увеличите резултатите си, каквато и да е целта ви. За тези от вас, които не знаят, интервалното кардио представлява кратък период на максимален интензитет (15-30 секунди), последван от по-голям или равен период на среден интензитет (45-30 секунди). То има много вариации (например спринт нагоре по хълм или стълби и слизане с нормално темпо на долу) и много ползи, повече дори от обикновеното кардио. Някой от тези ползи са:
- подобрено разпределяне и усвояване на храната (по-голяма част от приетата храна отива за изграждане на мускулна маса и възстановяване, вместо да се складира като мазнини)
- бързо е и може да се прави навсякъде (една сесия отнема между 10 и 15 минути)
- подобрява притока на кръв и хранителни вещества към мускулите (на кратко - повече резултати)
- забързва метаболизма
- подобрява издръжливостта повече и по-бързо от обикновеното кардио
- активира бързите мускулни влакна (тези, които имат най-голям потенциал за растеж)
- гори повече мазнини
- превантира натрупването на мазнини докато качвате мускулна маса
- гори повече калории
- подобрява състоянието на сърдечно-съдовата система
- не гори мускулна маса (нормалното монотонно кардио засяга мускулите поради продължителното напрежение)
- изгражда характер и ви предизвиква (това не е тренировка, която може да правите на пътеката или колелото и да четете списание)
- може да се изпълнява след тренировка с тежести (въпреки, че по-добрият вариант е да се изпълнява отделно)

Има още много ползи от интервалното кардио, това са просто едни от по-големите. Изследванията показват, че 2,5 часа на седмица интервално кардио предизвикват същите био-механични промени в тялото, както 10,5 часа обикновено кардио. Естествено, не е нужно да правите 2,5 часа интервално кардио на седемица за да видите резултатите от него, просто ви демонстрирам колко по-ефективен е този метод на трениране. Ако още не сте убедени дали да добавите този тип кардио към тренировъчния си план, значи трябва отново да прочетете статията. Ако имате някакви въпроси, както винаги може да ги зададете в нашата facebook страница. До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Треньорът шепне на своя боксьор по време на почивката между рундовете:
- Слушай, Мълиган, ако ти най-после не се стреснеш и не заудряш, както трябва, има опасност да получиш Нобеловата награда за мир…
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5630s