Фитнес БГНовини

17.02.2014

Как да правите повече набирания и да качите бързо маса

Как да правите повече набирания и да качите бързо маса - Фитнес БГ За всеки трениращ е важно да oвладее собственото си тегло. Какъв е смисълът да вдигате 150 кг от лежанка, ако не можете да направите 10 набирания? Упражненията със собствено тегло са страхотен начин добавите нов инструмент в арсенала си. Освен това те щадят нервната система и помагат със стабилността и здравето на ставите. За това ще ви покажа как да увеличите броя повторения, които може да изпълнявате бързо и лесно.

Програмата, която ще ви опиша долу може да се използва за всички упражнения със собствено тегло - кофички, набирания, лицеви опори, раменни опори, индийски лицеви опори, клекове, клекове на един крак и т.н. Спазвайки я за месец ще удвоите броя повторения, които може да изпълнявате. Тази програма ще е особено полезна за тези от вас, които имат затруднения с набиранията си.

За да започнете програмата трябва да можете да правите поне 6 повторения на даденото упражнение. Ако не можете, тогава не се захващайте с тази програма. Вместо това се опитайте да повишите броя повторения до 6 използвайки неща като негативи или асистирани повторения, след това може да тренирате по начина, който ще ви обясня долу.

Ако може да направите между 6 и 10 повторения, тогава правете 2 серии на ден по колкото можете повторения в Понеделник, Вторник, Сряда, Петък и Събота, като в Четвъртък и Неделя почивате.

Ако може да правите над 10 повторения, тогава изпълнявайте 1 серия по колкото можете повторения всеки ден без неделя. Следвайте горната програма 4 седмици, след което починете за 3 дни. След това измерете колко повторения може да изпълните. Гарантирам ви, че ще удвоите базовия си резултат. Важно е да се отбележи, че е хубаво да изпълнявате всяко повторения с правилна форма.

Програмата ще ви помогне и ако искате бързо да качите маса, поради големия обем на повторенията и високата честота. Използвайте я разумно и стриктно и за нула време ще видите резултати от към повторения и маса. До следващия път.

Автор : Павел Владов



назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Даскалицата влиза в час и гледа - на дъската нарисуван огромен член.
- Кой го нарисува това? - пита тя.
- Аз! - признава си Иванчо.
- Всички да излязат от стаята, да остане само Иванчо, ще му кажа аз на него!
Децата излизат и чакат в коридора. След половин час от стаята излиза Иванчо, закопчава си панталона и вика:
- Видяхте ли сега колко е важна рекламата!

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5565s