Фитнес БГНовини

27.12.2013

5 гарантирани начина да качите сила БЪРЗО (и да качите мускулна маса)

5 гарантирани начина да качите сила БЪРЗО (и да качите мускулна маса) - Фитнес БГ Силата е един от най-големите фактори що се отнася до качване на мускулна маса или горене на мазнини. Колкото по-силен е един мускул, толкова повече тежест може да вдига и съответно толкова по-голям ще бъде. От друга страна, когато горите мазнини, ако силата ви се покачва, или най-малкото не пада, това значи, че запазвате мускулна маса. Надявам се това да ви е убедило, че тренирането за сила трябва да ви бъде сред главните ви цели. Имайки това в предвид, ето ви 5 лесни съвета, за това как да качите сила бързо.

1. Силен хват
Всеки път, когато хващате щангата, лоста или дъмбела, стиснете с всичка сила. Когато един мускул работи, той привиква на помощ съседните мускули. Руснаците наричат това мускулна радиация. Освен ръцете, стягайте корема и седалищните мускули. Този съвет незабавно ще добави 5 килограма към всичките ви упражнения.

2. Тренирайте слабите си движения по-често
Ако сте слаб на лежанката, защо я тренирате само 1 път седмично? Тренирайте движението, което искате да подобрите, 2-3 пъти седмично. Така тялото ви ще стане по-ефективно на това движение и съответно ще можете да тренирате с повече тежести на него.

3. Не тренирайте до отказ
НИКОГА не тренирайте до отказ. Изпълнението на бавни повторения, особено такива завършващи с отказ, убива нервната ви система. Тренирането до отказ е едно от най-лошите неща, които може да направите ако тренирате повече от 3-4 пъти седмично и търсите резултати що се отнася до сила.

4. Вдигайте тежестта ЕКСПЛОЗИВНО
Дори имам статия на тази тема. Накратко казано, експлозивните повторения активират най-много мускулни влакна, подобряват инсулиновата чувствителност на мускулите ви и щадят нервната ви система. Тренирайте експлозивно!

5.Следете формата си на изпълнение
Можете моментално да използвате по-големи тежести, ако подобрите формата си на изпълнение. Никой от нас не е перфектен, особено що се отнася до изпълнението на упражнения. Може една дребна грешка във формата да ви спира да вдигате повече тежести. Ако не сте сигурни дали правите упражненията правилно, има видео секция в сайта, където може да сравните.

С тези 5 съвета незабавно ще добавите тежести към лоста, а от там и към кантара (в добрия смисъл естествено). До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Борче разказва на приятел:
- Помним, имах едно гадже, дето като се чукаме все викаше: "Не свършвай в мене, не в мене, моля те само не в мене!" Много тъпа беше горката. "Не свършвай в мене!" Ми то друга немаше тогава!
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5383s