Фитнес БГНовини

09.10.2014

Как да предотвратите излишното натрупване на мазнини

Как да предотвратите излишното натрупване на мазнини - Фитнес БГ
Ако вчера сте опустошили заведение за суши и сте приели много повече калории, отколкото е трябвало, значи сте в моето положение. Какво? Само аз ли съм? Е, както и да е. Със сигурност обаче, на повечето от вас се е случвало нещо подобно. Най-лошото нещо, което може да се случи докато качвате мускулна маса е да качите прекалено много излишни мазнини. Тъй като тялото ви е в постоянен калориен излишък, е нормално да натрупате мазнини. Как обаче да направите така, че да качите възможно най-много мускулна маса, като същевременно намалите качването на мазнини? Отговорът е контролен ден. 

Контролният ден в ден, в който не приемате никакви въглехидрати, ядете средно количество мазнини (0.3-0.4 гр на либра телесно тегло) и приемате много протеин, и наистина имам в предвид много (около 1.5-1.75 гр на либра тегло). Освен това в този ден правите някаква лека форма на кардио. Това е една от тайните на много от диетолози и треньори. Целта на този контролен ден е да изхвърлите излишната вода, която задържате, и да свалите малко мазнини (около 230-400 гр мазнини). Това може да не ви се струва много, но използвайки по 1 такъв ден седмично, за 1 месец ще свалите от 1 до 2 кг мазнини. 

Сега, след като знаете какво е контролен ден, как и кога да го използвате? Ето основните правила:
1. Разделете калориите си в 6 равни хранения.
2. Приемайте фибри под формата на хранителна добавка за да помогнете на тялото да изчисти токсичните остатъци (все пак ще приемате МНОГО протеин). Като алтернатива, ако не искате да приемате фибри като добавка, приемайте по 1 лъжица канела (тъй като е богата на фибри) преди всяко хранене, както и малки количества зелени зеленчуци.
3. Пийте 3-4 чаши зелен чай. Това ще поддържа енергийните ви нива стабилни през целия ден, а също така помага с отслабването.
4. Имайте лека тренировка в този ден, без да се напрягате. Например 60 минутна разходка със забързано темпо е перфектно решение.
5. Пийте много вода - 3 до 4 литра.

В този ден не е нужно да следите калории, а просто грамаж мазнини (0.3-0.4 гр на либра тегло) и протеин (1.5-1.75 гр на либра тегло). Например ако тежите 80 кг, умножавате теглото си по 2,2 за да го получите в либри. 80х2,2 = 176 либри. Съответно за деня трябва да приемете между 53 и 70 гр мазнини (176х0.3/0.4) и между 264 и 308 гр протеин (176х1.5/1.75). Като правило, разделете грамажа в 6 равни хранения.

Използвайте контролния ден според това колко чисто качвате до сега. Ако имате относително много мазнини (повече от 14-15%), тогава може да използвате контролния ден 1 път седмично. Ако пък имате по-малко мазнини (8-12%), тогава го ползвайте или 1 път на 2 седмици, или след ден, в който сте яли прекалено много. Ако имате въпроси относно контролния ден ги споделете във Facebook страницата ни. До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Една мутра говори по телефона и спори!
-Господине имате да ми давате 2 милиона, но 2 милиона има 12 нули!
-Да, имам да ви връщам 2 милиона, но 2 милиона има 6 нули!
Мутрата вика секретарката си Роси.
-Роси, колко нули има 1 милион?
-Един милион има 6 нули-отговаря Роси
-Видя ли бе щом 1 милион има 6 нули значи 2 милиона има 12 нули!


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4448s