Фитнес БГНовини

24.05.2014

Храни за мускула маса

Храни за мускула маса - Фитнес БГ Когато става дума за покачване на мускулна маса, не е важно само количеството, но и качеството на калориите. В това отношение не всички храни са еднакви, тъй като в някой има повече хранителни вещества от други, а точно тези хранителни вещества помагат за изграждането на нова мускулна маса! Ето ви 5 храни, които са особено важни за чисто покачване на мускулна маса.

1. Яйца
Яйцата са най-пълния източник на протеин в природата. Те са лесно усвоими, съдържат добър холестерол и са евтини и лесни за приготвяне. На ден спокойно може да ядете от 4 до 7 цели яйца ако сте мъж. Ако сте жена от 3 до 5 са повече от достатъчни.

2. Спанак
Сигурно се чудите как един зеленчук с едва 3 калории ще ви помогне да качите мускулна маса. Като за начало, спанакът е богат на глутамин, който е страхотен за мускулен растеж. Освен това съдържа фибри, които помагат с усвояването на храната и помагат на тялото да регулира инсулина. Попай не случайно се тъпчеше със спанак. За покачване на маса приемайте по 100-200 гр. на ден, за предпочитане е суровия спанак.

3. Риба
Рибата е друг невероятен източник на аминокиселини. По-мазните риби са богати на Омега 3 мазнини, които са страхотни срещу възпаления, повишават инсулиновата чувствителност и като цяло са страхотни за тялото. Бялото филе от риба пък е най-чистият източник на протеин поради изключително ниското си съдържане на мазнини. Освен това изследванията показват, че херингата съдържа най-голямото количество креатин от което и да е животно - в 170 гр херинга се съдържат 2 грама креатин, което е 2/3 от препоръчителната дневна доза! Старайте се да ядете между 170 и 220 гр риба на ден, като редувате по-мазните риби с по-чисти такива.

4. Кисело мляко
Няма значение колко и каква храна приемате ако не може да я усвоите. Полезните бактерии в киселото мляко са страхотни за стомаха ви, тъй като подобряват микрофлората му. Ферментиралите храни като цяло са богати на добри бактерии и помагат на тялото ви да усвоява повече от хранителните вещества, помгайки на вас да растете по-бързо.

5. Боровинки
Боровинките са страхотни. Не само, че са богати на антиоксиданти, които поддържат и подобряват структурите на кръвоносните ви съдове като капилярите, които доставят хранителни вещества, хормони и кислород на мускулите ви, но и помагат с инсулина. Приемайте по 100-120 гр на ден.

Какво чакате още? Тръгвайте към магазина! До следващия път!

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

"Ако продължаваш толкова много да ми знаеш, ще те изпитам на каквото незнаеш и ще ти пиша каквото аз си знам."
Учителка по англ. език СОУ "Цар Симеон Велики" - гр. Видин
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5331s