Фитнес БГНовини

14.12.2013

5-те най-добри съвета при отслабване или качване на маса

5-те най-добри съвета при отслабване или качване на маса - Фитнес БГ Всеки допуска грешки. Човечно е. Идиотско е обаче, ако не се учим от тях, или продължаваме да ги допускаме. Долу ще изброя 5 типични грешки, които стоят на пътя ви към по-добри и бързи резултати и как да ги оправите.

1. Нямате тренировъчен дневник

Как може да сте сигурни дали имате напредък, ако не го следите? Егото ни много често ни играе номера. Воденето на дневник е добър начин да избегнете това. Просто записвайте в кой ден  какво сте тренирали, с какви тежести, повторения и упражнения. Когато си мислите, че нямате резултати, погледнете дневника и вижте дали сте напреднали с тежестите. Ако отговорът е да, тогава значи и визуалните резултати ще дойдат. Ако отговорът е не, значи трябва да промените нещо. Толкова е просто.

2. Позволявате на егото ви да ви попречи

Помнете - никога не използвайте тежест, която не можете да доминирате. Трябва да можете да контролирате и ускорявате тежестта, а не тя да контролира вас. Забравете останалите хора и това с какви тежести тренират те. Тренировката е ваша и е за вас. Дайте всичко от себе си и тренирайте разумно.  Бъдете откровени със себе си.

3. Не променяте нищо

Трябва да се придържате към основните движения - клек, тяга и лежанка, в това няма спор. Но ако нямате напредък и използвате същата програма от както се помните, значи е време да смените нещо. Поиграйте си с параметрите - увеличете или намалете повторенията, почивките между сериите, добавете ново упражнение. Повторенията, сетовете и упражненията са просто инструменти, които ви помагат по пътя към целта ви. Но помнете - винаги се придържайте към основните упражнения.

4. Често тренирате любимите си мускулни групи

Ако сте мъж ви гарантирам, че тренирате ръце. Ако сте жена, вероятно повечето време, през което не сте на пътеката отделяте за крака. Макар това да има своето приложение, трябва да тренирате цялото си тяло(да господа, това значи и краката). Всичко е свързано и работи заедно. Не може да имате огромни ръце без да имате развити рамене например. Помнете - силни сте толкова, колкото е силно най-слабото ви звено.

5. Използвате неправилна форма

Използването на неправилна форма на изпълнение само може да ви навреди. Не се залъгвайте и оставете егото си! Уверете се, че изпълнявате упражненията правилно и с тежести, които можете да доминирате! Никога не е лоша идея да се запишете докато изпълнявате упражнението и после да го сравните. Имаме цяла секция в сайта пълна с клипове и описание на правилната форма на всички основни упражнения.

Надявам се тези 5 съвета да ви помогнат. Никога не е лоша идея да се връщате към тях от време на време, дори и само за да се уверите дали ги спазвате. До следващия път.

Автор : Павел Владов


назад

Още новини:

» Защо захарта е вредна
» 3 храни, които да добавите към диетата си, за повече резултати
» Комбиниране на храните
» Как да подобрите здравината на костите чрез упражнения
» Проста формула за покачване на маса
» Елдата - Супер храна
» 3 добавки за по-анаболни хранения
» Лесен начин да забързате метаболизма си - Съвет за повече резултати
» Медитацията – отвъд модата
» Най-ефективното кардио за бързо отслабване и повече мускулна маса?

вижте всички новини

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Българския отбор по водна топка отива на турне в чужбина.
На мача - българин хваща топката и започва да плува към противниковата врата. От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже един, втори, трети…
От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже още двама. От брега треньора вика "Подай на Спас".
Нашия стига до вратата, замахва, удар и - гол! Отива при треньора и му казва:
- К"во искаш бе тренер, не виде ли че вкарах гол?
Треньора:
- Абе ти вкара гол, ама Спас се удави.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.5579s