Потребител:
Парола:
НОВ ПОТРЕБИТЕЛ? | забравена парола

Фитнес БГхрани и диети

 

Да се отървем от преяждането

Да се отървем от преяждането - Фитнес БГ
Някои мъже искат да напълнеят. Други се чудят как да отслабнат. За разлика от жените, ние мъжете по-трудно се ограничаваме и отслабваме.


Когато става въпрос за преяждане обаче, няма спор, че трябва да се отучим от този вреден навик, който е виновник за шкембето, тежестта в стомаха, проблеми с метаболизма и заоблен външен вид.

Когато установите, че имате проблем с преяждането, трябва преди всичко да си наложите самоконтрол. Признаци за системно преяждане е когато имаш непрестанен апетит и нон стоп си мислиш какво да ядеш, цял ден не хапваш почти нищо и вечерта наваксваш като за 3 дни, увличаш се много по сладкиши и тестени храни, както и по така наречената „junk food“.

Какво да правим, за да се отървем от системното преяждане?

Опитай се да намалиш задържането на вода в организма, като това не се прави с пиенето на по-малко вода, а с лишаването от някои съставки.

 Така например, трябва да намалиш приема на сол и пикантни подправки, които са виновници за задържане на вода в организма и те правят допълнително подут. Освен това прекаленият им прием те кара да ядеш още и още и е адски нездравословен и съсипващ организма.

Започни с няколкодневна диета. Не се плаши, няма да те караме да стоиш гладен и да ядеш под час и грам като жените. Може обаче да се опиташ да си направиш няколкодневен режим, в който да ядеш нискомаслена храна в малко количества, така че да поставиш добър старт на здравословния ти начин на хранене. След това постепенно ще преминеш към нормален режим, който да изключва крайностите – нито глад, нито претъпкване.

Не прегладнявай! Ако си преял на предната вечер, най-грешно да решиш да не ядеш през целия ден. Прегладняването не само, че е нездравословно, но води след себе си и до друго преяждане, когато организмът ти започне да „крещи“, а волята ти се предаде пред вкусната вечеря на масата. Започни да ядеш по малко и редовно. Не оставай стомахът ти да стърже. Това е основната причина да започнем системното преяждане – след като сме се лишавали от храна. Освен това, след като се нахраним след дълго гладуване, всяка хапка се отразява. И то на шкембето.

Пий вода преди ядене. Една чаша вода или друга здравословна течност ще те заситят и няма да изпитваш вълчи глад преди да седнеш на масата. Това ще ти помогне да ядеш умерено и да не прекалиш с количеството.

Научи се да ядеш бавно. Колкото повече дъвчеш, толкова по-лесно храната ще се усвои и по-бързо ще се заситиш. Яж бавно и умерено, а не настървено. Така ще се заситиш с много по-малко храна. Когато ядеш скорострелно, не усещаш кога стигаш необходимия предел и продължаваш. След 20 минути обаче се чувстваш претъпкан. Затова се научи да ядеш бавно и да дъвчеш много.

Не прекалявай често с алкохола. От опит знаем, че след пиянска вече гладът е зверски. Махмурлукът не ти позволява да се съобразиш какво ядеш и искаш да спиш и да се тъпчеш. Ето това е сигурен начин да преяждаме редовно и да трупаме килограми.

Най-сигурният начин да се отървем от системното преяждане е да си го наложим като правило. Без воля няма начин да успеем да се справим с този неприятен навик.

Източник:http://menbg.com

 



Къде да тренирам | Вашия коментар | Грешка в текстта

назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Българския отбор по водна топка отива на турне в чужбина.
На мача - българин хваща топката и започва да плува към противниковата врата. От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже един, втори, трети…
От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже още двама. От брега треньора вика "Подай на Спас".
Нашия стига до вратата, замахва, удар и - гол! Отива при треньора и му казва:
- К"во искаш бе тренер, не виде ли че вкарах гол?
Треньора:
- Абе ти вкара гол, ама Спас се удави.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
16 queries executed; Script time: 0.7859s