Потребител:
Парола:
НОВ ПОТРЕБИТЕЛ? | забравена парола

Фитнес БГхрани и диети

 

Да се отървем от преяждането

Да се отървем от преяждането - Фитнес БГ
Някои мъже искат да напълнеят. Други се чудят как да отслабнат. За разлика от жените, ние мъжете по-трудно се ограничаваме и отслабваме.


Когато става въпрос за преяждане обаче, няма спор, че трябва да се отучим от този вреден навик, който е виновник за шкембето, тежестта в стомаха, проблеми с метаболизма и заоблен външен вид.

Когато установите, че имате проблем с преяждането, трябва преди всичко да си наложите самоконтрол. Признаци за системно преяждане е когато имаш непрестанен апетит и нон стоп си мислиш какво да ядеш, цял ден не хапваш почти нищо и вечерта наваксваш като за 3 дни, увличаш се много по сладкиши и тестени храни, както и по така наречената „junk food“.

Какво да правим, за да се отървем от системното преяждане?

Опитай се да намалиш задържането на вода в организма, като това не се прави с пиенето на по-малко вода, а с лишаването от някои съставки.

 Така например, трябва да намалиш приема на сол и пикантни подправки, които са виновници за задържане на вода в организма и те правят допълнително подут. Освен това прекаленият им прием те кара да ядеш още и още и е адски нездравословен и съсипващ организма.

Започни с няколкодневна диета. Не се плаши, няма да те караме да стоиш гладен и да ядеш под час и грам като жените. Може обаче да се опиташ да си направиш няколкодневен режим, в който да ядеш нискомаслена храна в малко количества, така че да поставиш добър старт на здравословния ти начин на хранене. След това постепенно ще преминеш към нормален режим, който да изключва крайностите – нито глад, нито претъпкване.

Не прегладнявай! Ако си преял на предната вечер, най-грешно да решиш да не ядеш през целия ден. Прегладняването не само, че е нездравословно, но води след себе си и до друго преяждане, когато организмът ти започне да „крещи“, а волята ти се предаде пред вкусната вечеря на масата. Започни да ядеш по малко и редовно. Не оставай стомахът ти да стърже. Това е основната причина да започнем системното преяждане – след като сме се лишавали от храна. Освен това, след като се нахраним след дълго гладуване, всяка хапка се отразява. И то на шкембето.

Пий вода преди ядене. Една чаша вода или друга здравословна течност ще те заситят и няма да изпитваш вълчи глад преди да седнеш на масата. Това ще ти помогне да ядеш умерено и да не прекалиш с количеството.

Научи се да ядеш бавно. Колкото повече дъвчеш, толкова по-лесно храната ще се усвои и по-бързо ще се заситиш. Яж бавно и умерено, а не настървено. Така ще се заситиш с много по-малко храна. Когато ядеш скорострелно, не усещаш кога стигаш необходимия предел и продължаваш. След 20 минути обаче се чувстваш претъпкан. Затова се научи да ядеш бавно и да дъвчеш много.

Не прекалявай често с алкохола. От опит знаем, че след пиянска вече гладът е зверски. Махмурлукът не ти позволява да се съобразиш какво ядеш и искаш да спиш и да се тъпчеш. Ето това е сигурен начин да преяждаме редовно и да трупаме килограми.

Най-сигурният начин да се отървем от системното преяждане е да си го наложим като правило. Без воля няма начин да успеем да се справим с този неприятен навик.

Източник:http://menbg.com

 



Къде да тренирам | Вашия коментар | Грешка в текстта

назад

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
16 queries executed; Script time: 0.8880s