Потребител:
Парола:
НОВ ПОТРЕБИТЕЛ? | забравена парола

Фитнес БГза дамите

 

Упражнения за секси бюст

Упражнения за секси бюст - Фитнес БГ
Секси бюст звучи красиво, апетитно и изкусително. Няма жена, която да не желае гърдите й да носят етикета „секси бюст“. И, разбира се, готова е на всякакви мъчения (разбирай: упражнения), за да го постигне.

Наложеното мнение е, че секси бюстът или е природна даденост, или е въпрос на „n“ кубика силикон, или на други корекции. Упражненията често са пренебрегвани като начин за постигане на секси гръдна обиколка. Няма как да се сдобиете с нов бюст само чрез тренировки, но може да подобрите значително визията му, ако стегнете гръдната мускулатура.

Гръдна мускулатура се нарича големият гръден мускул (Pectoralis Major), който е разделен на горна, средна и долна част. При изготвянето на тренировъчни режими, към гръдните мускули се включват също малкият гръден мускул и предният зъбчат мускул.

Ето няколко лесни и приятни упражнения за стягане на гръдната мускулатура, които ще ви помогнат да се сдобиете със секси бюст:

Упражнение 1 за секси бюст

Застанете в поза лотос - краката са един върху друг, а ръцете са долепени пред гърдите. Започнете да оказвате лек натиск с ръцете, така че да усещате стягане на гръдните мускули. Повторете няколко пъти, докато усетите леко напрежение в гръдната мускулатура.

Упражнение 2 за секси бюст

Класическите лицеви опори са възможно най-доброто упражнение за стягане на гръдната мускулатура. Застанете с лице към пода, прибрани и изпънати крака, ръце малко пред раменете и разперени пръсти. Спускайте тялото надолу, докато горната част на ръцете стане успоредна на пода. След това се избутайте нагоре, докато ръцете се изпънат в лакътя. Помнете: вдишвате при спускане, издишвате при изтласкване. Правят се 3 серии по 10-15 повторения.

Упражнение 3 за секси бюст

Популярно упражнение за разтягане, което помага за стягане на гръдните мускули. Седнете на пода. Левият крак е изпънат встрани, а десният е свит в коляното и опрян на лявото бедрото. С лявата ръка хванете върха на лявото стъпало и започнете да изпълнявате навеждания встрани с дясната ръка, като се връщате в изходна позиция. Направете 10-15 повторения, сменете краката и ръцете, и изпълнете серията отново.

Упражнение 4 за секси бюст

Мултифункционално упражнение, при което се натоварват почти всички групи мускули, включително гръдните. Левият крак е водещ – насочен встрани, свит в коляното и с концентрирана сила на тежестта в него, а десният е изпънат в противоположната посока. Ръцете са опрени на пода върху пръстите. Вдигнете лявата ръка възможно най-високо и насочете погледа към нея. Върнете се в изходно положение. Направете 10-15 повторения, сменете краката и ръцете, и изпълнете серията отново.

Упражнение 5 за секси бюст

Частична коремна преса, която освен абдоминалните, стяга и гръдните мускули. Седнете на пода, свийте краката в колената и ги вдигнете във въздуха, като същевременно насочвате ръцете към колената. Коремните и гръдните мускули са стегнати по време на изпълнение на упражнението. Правят се 10-15 повторения.

Източник:http://rozali.com




Къде да тренирам | Вашия коментар | Грешка в текстта

назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Имало една ламя която се разхождала в гората срещнала Кума Лиса и я питала
-Коя си ти ма?-питала ламята.
-Такова аз съм Кума Лиса!
-Няма Кума няма Лиса утре на полянката в един часа ща ям ВЪПРОСИ?
-Няма!
Продължила ламята вижда Кумчо Вълчо!
-Кой си ти ла?
-Такова аз съм Кумчо Вълчо!
-Нама Кумчо няма Вълчо утре ща ям ВЪПРОСИ?
-Нама!
Продължава тя и вижда Баба Меца.
-Коя си ти ма?
-Такова аз съм Баба Меца!
-Няма Баба няма Меца утре на полянката ща ям ВЪПРОСИ?
-Няма!
Среща Зайо,Байо.
-Кой си ти ла?
Зайо ,Байо!
Няма Зайо няма Байо ВЪПРОСИ?
Да един.
-Казвай?
-Може ли да не дойда?
-Разбира се нали за това ме наричат добрата ламя Баба Спаска.
Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
16 queries executed; Script time: 0.7838s