Фитнес БГстатии

 

Как да отслабнем без диети

Как да отслабнем без диети - Фитнес БГ
Няколко правила - проверени и ефективни.

Да допуснем, че вие периодично спазвате диети, постигате идеалното тегло, но старото скоро отново ви застига и то - с невероятна скорост. От време на време ходите на фитнес, от всеки понеделник започвате някакви физически упражнения, но поради липсата на бърз резултат захвърляте всичко и отново посягате към любимото шоколадче.
Тогава си обещавате: “Ще ям 3 дни, а след това ще се откажа от всичко”. В резултат на това вие страдате от постоянни промени в теглото, чувство за вина, комплекси и липса на настроение.

Ако сте осъзнали, че е време да промените ситуацията, пригответе се за един продължителен процес на промяна на фигурата. Ще ви бъде трудно, но затова пък ще бъдете възнаградени!
Започнете с преразглеждането на вашия режим на хранене. Предлагаме ви няколко правила, които ще ви помогнат да се сдобиете с желаната фигура без вреда за здравето и настроението.

Отслабване без диети.

1. Задължително преди всяко хранене (20-30 минути) изпивайте по една чаша вода. Освен че ще намалите чувството си за глад, вие ще помогнете на стомаха си с храносмилането. Това е особено полезно, когато се прави сутрин. Водата трябва да е леко затоплена.

2. Не пропускайте закуската, обяда и вечерята. Ако пропуснете някое от храненията, вие, без да искате, по време на следващото ще приемете по-голямо количество храна. Ако имате възможност, опитайте се да се храните по едно и също време.

3. Вашата храна трябва да бъде и вкусна, и полезна. Ако любимите ви продукти не съответстват на това правило, позволявайте си от тях не повече от 1/10 от общото количество храна, което изяждате за един ден.

4. Всички знаят, че е по-добре да се яде често, но по малко. Това не означава, че на всеки 10 минути можете да изяждате по един малък шоколад. Винаги трябва да имате под ръка някакъв плод или зеленчук.

5. Ако животът ви без сладко е немислим, заменете вафлите и сладките със сушени плодове и ядки.

6. Препоръчително е вашият обяд да включва бульон или зеленчукова супа. Вечерята трябва да бъде лека и по отношение на качеството, и по отношение на количеството. Нищо тестено, мазно и сладко. И ако не смятате да прекарате нощта в танци или “броене на овце”, не яжте след 19-20 часа.

7. Обръщайте внимание на съдържанието на продуктите, които употребявате. Стремете се към ниско калоричните и с ниско съдържание на въглехидрати.

8. Не забравяйте за физическото натоварване. Вместо да ядете нещо пред телевизора, заемете се с гимнастика. И най-елементарните упражнения ще ви бъдат от полза. Добре би било, редовно да плувате или танцувате. Ако нямате такава възможност, постарайте се всеки ден да си правите малки разходки, на връщане от работа вървете 1-2 спирки пеша и не използвайте асансьора.

9. Хвалете се и се поощрявайте за изпълняването на поставените правила. Поглезете се не с поредното парче торта, а с нов лак за нокти, например. Представете си, че сте стройни и красиви и ... ще бъдете.

Източник:http://tia.bg


назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Митничар се връща вкъщи по-рано и заварва жена си гола в спалнята.
- Тука има мъж! Казвай къде е?
Тя отрича. Той вади пищова и тръгва да търси из апартамента. Поглежда в кухнята:
- Тука няма никой.
Поглежда в банята:
- Тука няма никой.
Поглежда в гардероба - отвътре една трепереща ръка подава 200 евро. Митничарят ги взема, затваря гардероба и казва:
- И тука няма никой.

Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.8268s