Фитнес БГстатии

 

5 неочаквани съвета за плосък корем

5 неочаквани съвета за плосък корем - Фитнес БГ
Може би си мислите, че плоският корем е резултат само от изнурителни тренировки в залата за фитнес!? Съвсем не е така. Първите условия, за да се радвате, че нямате излишни мазнини по корема, са... правилното хранене и ниското ниво на стрес.
Какво може да ви помогне, за да го постигнете:

1. Мазна храна!?

Не всички мазнини са вредни за фигурата. Т.нар. мононенаситени (от този тип са омега-3, 6 и 9) всъщност ще спомогнат за намаляване натрупването на т.нар. висцерални мазнини. Скорошно изследване, проведено в Университета “Йейл” показва, че диетата с високо съдържание на мононенаситени мазнини способства за намаляването на мастната тъкан около корема – поне с 1/3.

Освен това този тип мазнини се смятат за профилактично средство срещу заболяванията на сърцето, черния дроб, бъбреците, а също така срещу рака на гърдата и белите дробове. Те се съдържат в най-големи количества в зехтина, ядките, авокадото и тъмния шоколад.

2. Здрави черва!?

Може би ще се учудите, но допълнителен обем на корема добавя... въздухът. За да избегнете това, е достатъчно да спазвате няколко несложни правила:

- Яжте бавно и се опитвайте да не отваряте твърде широко устата си. Докато дъвчете в хранопровода заедно с храната попада и въздух.
- Не пийте газирани напитки. Къде мислите, че отиват мехурчетата?!
- Не наблягайте на продуктите, които водата образуването на газове: зеле, фасул, червен пипер, круши, дори и цитрусови плодове.
- Употребявайте по-малко сол - солената храна провокира жаждата и задържа течностите в тялото.
- Забравете за дъвката. Докато дъвчете, поглъщате твърде много въздух, който попада в хранопровода, а след това - в стомаха.
- Яжте редовно. Нередовното хранене, пушенето и злоупотребата с алкохол също способстват за образуването на газове и пречат на преработването на храната.

3. Сух хляб!?

Повечето хора смятат хлебните изделия за несъвместими със стройната фигура. Това обаче е вярно само отчасти! Хлябът от меките сортове пшеница съдържа най-вредните от гледна точка на добрата талия въглехидрати. Освен това някои производители на хляб добавят в продукцията си специални консерванти – за да остане той мек по-дълго. Този хляб безспорно се продава по-лесно, но не се обработва толкова добре от стомаха.

Не е нужно да се отказвате напълно от хляба. Просто си купувайте специални хляб от твърди сортове пшеница (или сухари)– ще ядете по-малко от тях, т.е. ще приемате и по-малко калории. Освен това този тип хляб съдържа много целулоза, която е полезна за работата на червата.

4. Медитация

Какви ли не грехове се приписват на стреса!? Разбира се, един от основните е, че той е една от възможните причини за затлъстяване. В това има логика - когато човек е изнервен, тялото произвежда повече кортизол - хормонът на стреса, който стимулира глада и особено влечението към сладките и мазни храни.

Освен това прекомерното отделяне на кортизол подава своеобразен сигнал към тялото, което започва да се запасява. По този начин организмът се готви за още по-силни сътресения, когато ще се нуждае от бърз и лесен достъп до запасите от енергия.

Затова – опитвайте се да контролирате стреса. Може като начало да пробвате с ментов чай и медитация (по 5-10 минути всеки ден).

5. Упражнения за гърба

Много хора се опитват да се избавят от мазнините в областта на корема с изтощителни упражнения. От това най-често няма вреда, но няма и особена полза- поне що се отнася до плоския корем.

Жените трябва особено внимателно да подбират комплекса от упражнения. Опитайте например следното: легнете по корем, съберете краката в коленете и повдигнете тялото. Повторете тези движения 15 пъти. След това разтворете краката и легнете изпънати. Вдигайте едновременно краката, като опъвате ръцете напред. Повторете 10-12 пъти. И накрая – в легнало по корем положение вдигнете краката и ръцете, събрани заедно, и се полюлейте. Повторете 20 пъти.
Редовно изпълнявани, тези упражнения помагат не само за плосък корем, но и и за здравината на кръста, гърба и седалището.

Източник:http://zdrave.bg


назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Българския отбор по водна топка отива на турне в чужбина.
На мача - българин хваща топката и започва да плува към противниковата врата. От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже един, втори, трети…
От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже още двама. От брега треньора вика "Подай на Спас".
Нашия стига до вратата, замахва, удар и - гол! Отива при треньора и му казва:
- К"во искаш бе тренер, не виде ли че вкарах гол?
Треньора:
- Абе ти вкара гол, ама Спас се удави.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.9581s