Фитнес БГстатии

 

Най-добрите аеробни упражнения.

Най-добрите аеробни упражнения. - Фитнес БГ
Аеробика означава ”с кислород” и е постоянно и устойчиво упражняване на голяма група от мускули. Аеробиката подобрява общото здраве, изгарянето на мазнините и кардио състоянието на всеки индивид.

Какво е аеробно упражнение?

Аеробните упражнения включват занимания изискващи умерен интензитет и сила.

  • бързо ходене
  • тичане
  • каране на колело
  • плуване
  • аеробни танци
Взимайки под внимание всички активности описани до момента намираме,че общото между тях е постоянното, ритмично движение без почивка от начало до край. Нито едно от тези занимания не изисква голяма скорост или свръхнапрягане. Всички те са с бавен до среден интензитет, който ускорява пулса ви до здравословно ниво.

Предимства на аеробните упражнения

  • Аеробиката е считана за една от най-добрите форми на упражнения за всички възрастови групи. Регулярните упражнения подсилват сърцето и белите дробове чрез увеличаване на сърдечния пулс до по-високи, но здравословни нива. Това позволява на белите дробове да оползотворяват повече кислород до оптимални нива, а постоянно увеличения пулс по време на заниманията подпомага силата и здравословното състояние на сърцето.

В допълнение на написаното, аеробиката има още много доказани предимства.

  • Подпомага изгарянето на телесна мазнина
  • Намалява нивото на холестерол
  • Подобрява издръжливостта
  • Увеличава мускулната сила
  • Постоянно усещане за енергичност
Всяко аеробно упражнение би имало добър ефект само ако се изпълнява ритмично с умерен интензитет най-малко 30 минути.

Кое е най-доброто аеробно упражнение?

Всички. Няма аеробно упражнение което да не ти е от полза. Най-ползотворният начин е като се редуват колкото е възможно повече различни видове аеробни упражнения. Не правете всеки път едни и същи. Може да редувате различни с продължителност от 15 минути, всяко. Дори може да правите един вид днес и нещо съвсем различно на следващия ден. Разнообразието е гаранция, че всички групи мускули ще се натоварват равномерно.

Общо погршно мнение е, че непременно трябва да се присъедините към добър курс по аеробика. Погледнете видовете аеробни упражнения и ще се уверите, че това не е така. Ходене, тичане, каране на колело, плуване. Все занимания, които може да извършвате навън при подходящи условия. Безспорно участието ви в курс по аеробни танци с добър инструктор би било по-полезно от самостоятелни занимания.

Считайки че сте в добра обща форма вие трябва да се упражнявате 4-5 дни в седмицата. Продължителността би трябвало да е между 30 мин. и 1 час, като не се включва времето за загрявка и разтоварване. Правете всички упражнения с постоянна и ритмична крачка. Винаги се вслушвай в тялото си. Не се подлагай на тотално изтощение. Това би могло да е по вредно, отколкото полезно.

И не на последно място винаги избирайте аеробни упражнения, които ви доставят удоволствие.





назад

Fitness.bg on Facebook

ВИЦОВЕ

Българския отбор по водна топка отива на турне в чужбина.
На мача - българин хваща топката и започва да плува към противниковата врата. От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже един, втори, трети…
От брега треньора вика "Подай на Спас". Нашия продължава, лъже още двама. От брега треньора вика "Подай на Спас".
Нашия стига до вратата, замахва, удар и - гол! Отива при треньора и му казва:
- К"во искаш бе тренер, не виде ли че вкарах гол?
Треньора:
- Абе ти вкара гол, ама Спас се удави.


Copyright © 2009 Fitness.bg За нас :: Реклама :: Права :: Карта на сайта :: Контакти и въпроси :: Условия за доставка Изработено от СТЕНИК Уеб Дизайн
14 queries executed; Script time: 0.4903s